Thursday 11 September 2014

ESP - SOY PROTEIN ISOLATE POWDER PROMOSI HARGA RUNTUH! BELI 6 PERCUMA 1

PERBEZAAN ESP SHAKLEE

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mencipta makanan tambahan protein berasaskan kacang soya. Hakikatnya, penghasilan protein pertama ini dicipta oleh Dr. Shaklee pada awal 70-an. Kini, banyak ujian klinikal telah membuktikan bahawa Dr. Shaklee telah lama mengetahui protein soya adalah faktor utama dalam penjagaan kesihatan yang unggul.

Energizing Soy Protein (ESP) ini DIIKTIRAF seluruh dunia dengan mempunyai KAJIAN KLINIKAL yang sangat ekstensif dan komprehensif serta memiliki kualiti protein yang tinggi yang pernah dihasilkan. Kacang soya yang digunakan adalah NON GMO (Non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap 850gram ESP (1 tin Esp) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan tenaga segera dan boleh bertahan lama.

ESP dari Shaklee ini adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 ASID AMINO PENTING yang tidak dapat dihasilkan oleh badan manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 SUMBER VITAMIN dan 4 SUMBER MINERAL. Sangat sesuai untuk SEMUA PERINGKAT UMUR, tua atau muda. Kandungan Indeks Glisemik yang rendah iaitu 39, membuatkan ia sesuai kepada PENGHIDAP KENCING MANIS.

* Kadar Indeks Glisemik yang RENDAH ialah 55 dan ke bawah*

TAHUKAH ANDA?

Indeks glisemik yang menempatkan kedudukan karbohidrat berdasarkan impaknya terhadap paras gula dalam darah. Karbohidrat yang memecah dengan cepat mempunyai indeks glisemik (G.I) yang tertinggi manakala karbohidrat dengan G.I rendah pula memecahkan gula dengan perlahan-lahan sambil membebaskan glukos ke dalam sistem badan manusia. Mengekalkan paras gula yang rendah dalam darah amatlah penting dalam pengurangan berat badan dan penjagaan kesihatan dalam jangka masa yang panjang. Sesetengah protein soya diproses dengan alkohol. Cara pemprosesan ini bukan sahaja menghilangkan isoflavon yang bermanfaat, malah membentuk pencemaran bersilang dengan bahan -bahan kimia yang digunakan dalam pemprosesan. Protein di dalam ESP pula TIDAK DIPROSES DENGAN ALKOHOL, tetapi ia dicuci dengan air untuk mengekalkan  isoflavones genistein dan daidzein demi membekalkan anda dengan keseluruhan soya.

Satu hidangan ESP bersamaan 2 kali ganda daging, 4 kali gan telur, 12 kali ganda susu, RENDAH LEMAK, TIADA KOLESTROL, dan mudah diserap oleh tubuh manusia. ESP juga TIADA ASID URIK, membuatkan ia juga sesuai diambil oleh pesakit GOUT.

FUNGSI, MANFAAT, KEBAIKAN ESP SHAKLEE

MANFAAT UTAMA

1) AWET MUDA
Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, pundi dan lain-lain yang terdapat pada tubuh manusia. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

2) BAIK untuk HORMON
Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yang kaya dengan isoflavones yang fungsinya sama dengan hormon wanita. Ia membantu MERENDAHKAN PARAS KOLESTROL, mencegah risiko OSTEOPOROSIS dan SAKIT JANTUNG.

3) Baik untuk PROSTAT
Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya menghalang pertumbuhan dan merebaknya SEL KANSER. Ia memusnahkan RADIKAL BEBAS di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus, ovari, menopaus dan pembesaran prostat.

4) KULIT
Baik untuk merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan kulit berseri dan kepejalan otot, cepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut

5) PEMBEKAL TENAGA
 membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untuk kekal bertenaga, mencegah migrain, insomnia dan tekanan

6) MEMBAIKI KESAN PENUAAN
Membaiki masalah rambut seperti beruban, gugur, membaiki kedutan dan kesan tua.

7) MEMBAIKI MEMORI
meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rangsangan.

APA ITU ASID AMINO?
Protein terdiri daripada 20 jenis asid amino yang setiap satunya akan menghasilkan jenis protein yang berbeza mengikut keperluan protein dan enzim yang diperlukan oleh tubuh manusia.

Terdapat asid amino tertentu yang dapat dihasilkan sendiri oleh tubuh manusia. Ini dikenali sebagai 'asid amino tak perlu'. Manakala 'asid amino perlu' tidak dapat dihasilkan oleh badan tetapi haru kita dapatkan dari sumber makanan. ESP Shaklee menyediakan kesemua 9 asid amino yang diperlukan.

Shaklee menggunakan proses pensijilan tersendiri yang dikenali sebagai Identity Preserved Program (IPP). Ia memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik, daripada benih sehingga kepada pengeluarannya.



HARGA TERENDAH untuk anda!! dapat juga FREE 1 canister ESP. promo sah hingga 31 okotber 2014 sahaja!! lagi lah dapat HARGA RUNTUH!

Untuk pertanyaan atau pembelian boleh hubungi,

call/whatsapp/mesej : 0169226510 (azie shaklee)
instagram : noraziah6510
facebook : nor aziah sadri
Page : azie's health & beauty center

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center