Wednesday 29 October 2014

GEMUK PUNCA SUSAH HAMIL?


Ada kajian yang dijalankan menunjukkan wanita yang gemuk BERISIKO 28% sukar untuk hamil. Jika hamil pun kandungangnya mungkin tak bertahan atau mengalami kelahiran pramatang.
Gemuk juga ada yang berkait dengan MASALAH HORMON TIDAK STABIL. Penghasilan telur (wanita) dab sperma (lelaki) boleh terganggu apabila rembesan hormon tidak stabil.
KEGEMUKAN juga dikaitkan dengan penyakit PCOS (sindrom ovari polistik) iaitu PUNCA UTAMA MASALAH KESUBURAN. Ini kerana pesakit mengalami proses ovulasi yang terganggu sama ada TELUR TIDAK MATANG atau TIADA OVULASI LANGSUNG.
GANGGUAN HORMON menyebabkan pembesaran telur tidak sempurna dan tak mencapau saiz yang cukup untuk proses persenyawaan.
Jika anda ada alami masalah ini.. NAK KURUS & NAK HAMIL?? Jom azie sangat2 nak membantu anda untuk dapatkan cahaya mata penyeri rumah tangga.. Azie sangat memahami perasaan ingin memiliki zuriat sendiri. Jadi azie nak kongsi TIPS & INFO untuk anda.
Boleh hubungi azie supaya kita boleh berbicara panjang lebar hal ini. Jangan malu2 ya.
0169226510..azie

Hamil selepas Kurus

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center