Thursday 13 February 2014

SET KURUSKAN BADAN SHAKLEE - SLIMMING SET SHAKLEE -

SLIMMING SET ( LENGKAP )

Shaklee mempunyai 3 SMART STEPs yang membantu pengguna untuk mengurangkan berat badan dan memastikan bentuk badan cantik dan mantap. 3 step tersebut ialah BAKAR --- BUANG --- BINA.

BAKAR LEMAK 

LECITHIN  atau OMEGA GUARD

Lecithin dan Omega kedua2 nya bertindak untuk membakar lemak berlebihan di dalam badan. Tetapi Omega guard bertindak 2X GANDA lebih hebat dalam pembakaran lemak berbanding lecithin. Omega juga membantu untuk meningkatkan metabolisme badan supaya makanan yang dimakan cepat dibakar dan diproses. Gabungan kedua2 item ini pastinya memberikan RESULT YANG SUPERB! Tetapi anda boleh pilih yang mana satu mengikut bajet masing-masing.

BUANG toksin & lemak yang telah dipecahkan. 

HERB LAX atau ALFALFA COMPLEX

Lemak yang telah dibakar/dipecahkan oleh agen pembakar lemak memerlukan agen pengangkut untuk diangkut keluar dari badan. Jika tidak, lemak tersebut mungkin hanya akan kembali terkumpul di dalam badan kita. Toksin yang banyak di dalam badan juga boleh menyebabkan badan kita lesu, organ tidak berfungsi dengan optimum dan boleh menyebabkan banyak penyakit.

Herb lax dan Alfalfa complex kedua-duanya berfungsi untuk membuang toksin yang terkumpul di dalam badan. Ianya juga menjadi agen pengangkut untuk membawa keluar lemak-lemak yang telah dibakar/dipecahkan keluar dari badan kita. Jangan risau!! TIADA KESAN CIRITI BIRIT. Hanya akan memberikan efek PEMBUANGAN LANCAR setiap hari & badan TERASA LEBIH RINGAN dan SEGAR. Herb lax lebih disukai oleh pengguna kerana ianya lebih bertindak sebagai pencuci usus yang sangat baik. Selain itu, ia juga membantu untuk melancarkan pembuangn bagi yang mempunyai masalah sembelit.

BINA otot & mengenyangkan

CINCH SHAKE MIX atau ESP

 
Cinch & Esp kedua-dua adalah dari protein soya. Protein penting untuk membina otot supaya badan kita bukan padat dengan lemak,  tetapi cantik dengan otot. Selain itu, cinch dan Esp juga bantu utk memberikan rasa kenyang. Jadi, kita tidak terasa nak makan dalam jumlah yang banyak. Ia TIDAK MEMAKSA untuk kita BERLAPAR pun, malah memberi bekalan TENAGA seharian. 

YANG MANA LEBIH BAGUS?? adakah cinch atau Esp? Cinch mempunyai kelebihan berbanding Esp. Ini kerana, di dalam cinch terdapat kandungan LUICINE yang membantu pembakaran lemak. Selain itu, cinch lebih menyenyangkan berbanding ESP. Jika anda mahukan kesan yang cepat, boleh memilih cinch. 


MAHUKAN SET BAJET?? 

Jika anda mengalami kekangan bajet anda boleh mengambil DUA STEP dari 3 step di atas iaitu BAKAR & BUANG.  Jom hubungi saya untuk bincang tentang bajet anda. Jangan risau, saya akan tetap memberikan HARGA TERENDAH + EXTRA untuk anda! ^^V

BERMINAT?? KLIK 'order online now'.
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=47e338b3c082945eff04de6d65915ade
Nor aziah sadri,
SID : 965511
0169226510..call/sms/whatsapp
FB : nor sadri (azie shaklee)
FB PAGE: azie's health & beauty center

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center