Tuesday 3 March 2015

SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS (500MG)

VITAMIN C PALING HEBAT & SEMULAJADI TANPA BAHAN KIMIA!

SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS (500MG)


APA PERBEZAAN SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS (Sr Vita c) dengan Vitamin c jenama lain?

Sr Vita C mempunyai satu "sistem" hebat yang dipanggil 'sustained release' . Ia merupakan sains 'pembebasan berterusan semulajadi' yang dah direka khas oleh shaklee. Setiap tablet Sr vita c mengandungi 7 1/2 hidangan sebiji buah termasuk kulitnya dan pembebasan vitamin c buah tersebut kepada tubuh kita berlaku setiap jam. Bermakna, tubuh kita mendapat manfaat vitamin c secara berterusan!.

Ujian klinikal telah membuktikan vitamin c didalam 2 tablet Sr Vita C (dalam masa 5 jam) mampu kekal di dalam plasma darah kita selama 24 jam!. Setiap tablet mengandungi 120mg bioflavonoid (25% dari bioflavonoid, diekstrak dari kulit buah) yang juga dikenali sebagai Vitamin C complex. Ia mempunyai kemampuan meningkatkan keberkesanan Vitamin c di dalam tubuh kita, melegakan inflamasi, menentang jangkitan bakteria dan radikal bebas.

MANFAAT SR VITAMIN C SHAKLEE

1) Membentuk kolagen - Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka, dan tulang rawan.
2) Memperbaiki simptom pendarahan - Kekurangan vitaminc adalah penyebab gusi berdarah, lebam bawah kulit, pemulihan luka yang lambat, kulit kering, ruam dan kulit kasar.
3) Peningkatan sistem imun (antibodi) - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, mengurangkan alahan hidung dan kulit, asma. Juga memendekkan waktu pemulihan dan mengurangkan simptom selesema dan demam.
4) Mencegah/atasi kanser - Sr vita c mempunyai antioksidan yang tinggi. Ia mampu meningkatkan interferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang bahan kimia berbahaya dari tubuh kita dengan berkesan. Ia juga mampu menghapuskan radikal bebas sebelum ia menyerang se-sel badan kita.
5) Mencantikkan kulit - Pengambilan Sr vita c setiap hari akan bantu mencerahkan kulit, melambatkan penuaan (awet muda), dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab utama kepada jeragat.
6) Memperbaiki insomnia - Ia memperbaiki insomnia (sukar tidur), stres, masalah berkaitan mental seperti keresahan.
7) Mengekalkan kolesterol sihat - Ia mampu mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghindarkan arteriosclerosis, thrombus (salur darah tersumbat), menghalang pendarahan dalaman, atasi hidung berdarah, pendarahan serebral dan skurvi (kurang vitamin c).

FUNGSI SR VITAMIN C SHAKLEE Secara kesimpulannya:

1) atasi masalah JERAWAT
2) mengurangkan RESDUNG, GATAL-GATAL, ALAHAN
3) MENCERAHKAN KULIT
4) MENGHALUSKAN KULIT
5) AWET MUDAH
6) PUDARKAN PARUT JERAWAT
7) TINGKATKAN ANITBODI
8) BERI KESEGARAN BADAN BADAN
9) ATASI KULIT KUSAM

TUBUH MANUSIA TIDAK BOLEH HASILKAN VITAMIN C SENDIRI

Anda tahu tak bahawa haiwan menghasilkan vitamin c mereka sendiri seperti arnab yang mampu menghasilkan 18,000mg (18g) vitamin c sedangkan manusia tidak dapat menghasilkan vitamin c. Tambahan pula vitamin c adalah vitamin yang bersifat larut air dan mudah hilang berterusan dari tubuh badan melalui perkumuhan dan urine. Sebab itulah kita perlu untuk mengambil vitamin c setiap hari. Salah satu cara terbaik ialah mengambil SR VITA C shaklee yang dibebaskan secara perlahan-lahan dan berterusan dalam badan. Vitamin c tidak memberi kesan toksik! Jangan risau ya.

Kajian dari Dr. James Scala telah menunjukkan, adalah selamat untuk mengambil 5,000mg (10 tablet) hingga 10,000mg (20 tablet) vitamin c setiap hari. Dr. Pauling, yang menemui vitamin c, mengambil 18g (18,000,g) sehari dan beliau sihat secara fizikal pada umur 94 tahun.Tapi, anda tidak perlu telan banyak vitamin c, dengan SR VITA C shaklee, 1 tablet setiap hari sudah boleh memberi kesan hebat kerana kehebatan sistem sustained release yang ada pada Sr Vita C shaklee.

CUKUPKAH KEPERLUAN VITAMIN C DENGAN MEMAKAN BUAH-BUAHAN & SAYUR?

Setiap hidangan buah membekalkan sekitar 45-60mg vitamin c. Buah-buahan akan menghasilkan vitamin c yang lengkap selepas 10 hari ia masak ranum. Oleh itu,  buah yang tidak ranum tidak mempunyai vitamin c yang cukup. Kandungan vitamin c pada buah juga akan berkurangan separuh selepas dipetik dan akan musnah apabila terdedah kepada kepanasan.

SUSTAINED RELEASE VITA C PLUS shaklee (SR vita c plus shaklee)


NAK DAPATKAN SR VITA C dengan LEBIH DISKAUN? Boleh hubungi Azie.

Sebarang pertanyaan dan order. Boleh hubungi Azie :
I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Nor Aziah Sadri (Azie)
♥ SMS/WhatsApp : 0169226510
❤ CALL : 0179007338
♥ Email : azie_mie510@yahoo.com
❤ Facebook : Nor Aziah Sadri
♥ Fanpage : Azie's Health & Beauty Center
♥ Follow me on Instagram : cantik_sihat_byazie

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center