Thursday 5 March 2015

CARA TAMBAH SUSU IBU (TESTIMONI SET PENYUSUAN)

MERIAHNYA SUSU IBU! ANAK KENYANG, IBU GEMBIRA!

Assalamualaikum/hai semua! Mesti ramai ibu dan bakal ibu sedang mencari cara nak tambah susu ibu kan? Memang ramai ibu yang alami masalah susu kurang. Terutama di kalangan ibu muda yang tiada pengalaman dalam penyusuan bayi.

Seperti yang kita sedia maklum, pemakanan adalah salah satu faktor penting dalam membantu memperbanyakkan susu dan meningkatkan kualiti susu ibu. Apa yang ibu makan, itulah juga yang bayi kita akan dapat. Oleh itu adalah sangat penting untuk ibu mengambil makanan yang berkhasiat dan baik.

Ibu juga boleh mengambil supplement yang bersesuai untuk menambah susu. Supplement bukan ubat ya. Tetapi supplement adalah makanan tambahan yang bantu untuk menampung keperluan zat & vitamin yang badan kita tidak dapat secara cukup melalui pemakanan seharian.

Salah satu supplement terbaik yang boleh di cuba ialah SET PENYUSUAN SHAKLEE.

Berikut adalah beberapa TESTIMONI FRESH dari customer yang mengamalkan SET PENYUSUAN SHAKLEE. Ramai yang mendapat feedback anak mudah kenyang, PAYUDARA KENCANG, badan bertenaga dan paling syok kulit ibu dan bayi makin cerah dan cantik!

TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE




TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE

TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE

TESTIMONI SET PENYUSUAN SHAKLEE

Anda nak dapatkan SET PENYUSUAN SHAKLEE dengan HARGA TERENDAH! Boleh.. sepanjang bulan MAC adalah bulan PROMOSI ESP!!!! Jadi, Set penyusuan yang ada ESP ni pun Azie boleh bagi DISKAUN HEBAT  LEBIH DARI BIASA!! Terhad hingga 28 Mac sahaja.. Lambat melepas ya sebab tak janji ESP akan cukup. Takut out of stock kalau lambat order.

Sebarang pertanyaan dan order. Boleh hubungi Azie :
I'm Your SHAKLEE Independant Distributor
Nor Aziah Sadri (Azie)
♥ SMS/WhatsApp : 0169226510
❤ CALL : 0179007338
♥ Email : azie_mie510@yahoo.com
❤ Facebook : Nor Aziah Sadri
♥ Fanpage : Azie's Health & Beauty Center
♥ Follow me on Instagram : cantik_sihat_byazie

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center