Wednesday 12 February 2014

SET KESUBURAN SUAMI DAN ISTERI

SET KESUBURAN SHAKLEE

FULL SET LELAKI 

Vitamin c + Vita lea + B complex + Vitamin e + Zinc  
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=5b52e27a9d5bf294f5b593c4c071500e

FULL SET WANITA 

Vitamin c + Vita lea + B complex + Alfalfa + GLA complex + ESP
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=e4ba31fba036a999321d5460f7f2d1d1


FULL SET LELAKI & WANITA
Vitamin c + Vita lea + B complex + Zinc + Vit e + Alfalfa + GLA complex + ESP
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=176d4cc26aefd148d136259a089d354a


SET KESUBURAN SUAMI ISTERI


PERINCIAN SETIAP ITEM :

VITAMIN CSebagai vitamin yang menjaga kesegaran sel, vitamin C juga berfungsi menghasilkan sel sperma yang sihat. Sperma yang tidak sihat, lembik, lembab… akan menghadapi masalah untuk bersenyawa dengan sel ovum.

VITA LEA :Kesuburan wanita banyak dipengaruhi oleh nutrisi. Jadi untuk cepat dapat anak, seorang wanita (lelaki juga) harus melengkapkan diri dengan mengambil multivitamin dan multimineral. Kenapa kena ambil multi? Kerana ia membekalkan vitamin dan mineral perlu dalam kehidupan kita sehari-hari, bagi memastikan kesihatan berada di tahap optimum. Mangan dan magnesium juga membantu ereksi bagi lelaki.

B COMPLEX Vitamin2 B3, B6 dan B12 memainkan peranan penting dalam memulihkan tenaga (menukar makanan kepada tenaga). Penting bagi mereka yang hidup dalam keadaan sibuk, selepas kerja di pejabat yang memenatkan, anda memerlukan tenaga untuk bersama dengan suami/isteri. Vitamin B12 juga berperanan dalam memperbanyakkan sperma. Asic folik juga sejenis vitamin B, ia penting bagi wanita yang merancang untuk hamil dan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifina.

VITAMIN E Bekerja bersama2 dengan vitamin C sebagai anti oksidan. Radikal bebas dalam tubuh mampu merosakkan sperma dan ovum. Jadi bagi menjaga kualiti sperma, seseorang lelaki harus mengambil vitamin E dalam kadar yang mencukupi. Selenium lengkap dalam Vita E, untuk membantu pergerakkan sperma agar lebih bertenaga untuk berenang ke arah telur dan berjaya disenyawakan.

ZINC : Meningkatkan hormon testosterone, meningkatkan bilangan sperma, menguatkan sperma dan mengurangkan risiko kanser prostat (sangat penting bagi lelaki).

GLA complex (gamma linolenik asid)Sangat penting utk wanita bagi membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari sebelum disenyawakan. GLA juga sangat penting bagi menstabilkan hormone dalam badan wanita terutamanya yg mempunyai masalah haid tidak tetap atau masalah PMS.

ALFALFA Membantu mengatur pusingan haid, masalah keputihan dan masalah kewanitaan.

SET KESUBURAN BAJET

Jika anda tidak mampu untuk memiliki set lengkap, anda boleh juga mencuba set kesuburan bajet dahulu. ^^V

SET BAJET SUAMI

ZINC + VITAMIN E

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=f06d497659096949ed7c01894ba38694
 

SET BAJET ISTERI

GLA + ESP ( tambah Alfalfa jika isteri alami masalah keputihan yang teruk)












Dapatkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA hanya dari azi ye. * comel je PILLBOX, SHAKER, FLYER & GOODIE bag tu kn? jom order sekarang ^^V  . Azi akan FOLLOW UP & beri NASIHAT PENUH sepanjang anda cuba untuk mendapatkan zuriat . Azi akan bantu sebaik yang boleh.. KEPUASAN PELANGGAN, KEUTAMAAN SAYA.

Jangan risau. Anda digalakkan untuk dapatkan khidmat nasihat dari saya dahulu. Saya akan cadangkan yang sesuai mengikut masalah dan keadaan yang anda hadapi. Alhamdulillah ramai yang berjaya hamil dengan shaklee. Apa pun, ini adalah salah satu usaha kita, selebihnya Allah juga yang menentukan ^^V


Nor aziah sadri,
SID : 965511
0169226510, call/sms/whatsapp
FB : nor sadri (azi shaklee)
INSTAGRAM : noraziah6510
FB PAGE: azie's health & beauty center 


No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center