Wednesday 12 February 2014

KENAPA MESTI PILIH SHAKLEE??

SEMULAJADI
SEMUA produk Shaklee adalah SEMULAJADI. Diperbuat dari bahan-bahan semulajadi yang didapati dari sumber alam. NO CHEMICAL, NO SYNTHETIC ELEMENTS.
SENTIASA SELAMAT
Lebih daripada 80,000  ujian kualiti dijalankan setahun bagi memastikan ia berkesan dan tulen. TIADA paraben, bisphenol-A, peluntur, perisa tiruan, pewarna tiruan, lemak trans dan bahan-bahan larangan lain.

SENTIASA BERKESAN
USD$250 juta dilaburkan dalam penyelidikan dan pembangunan produk. Bahan-bahan semulajadi yang paling halus dan tulen. 54 pingat emas Olimpik dimenangi oleh para atlet yang menggunakan Shaklee.

SENTIASA MESRA ALAM
Produk mesra alam yang benar-benar selamat untuk anda, keluarga, rumah dan juga bumi kita. Shaklee merupakan peneraju dalam pergerakan melindungi alam sekitar dengan mengamalkan PERNIAGAAN MESRA ALAM.



HARGA MAMPU MILIK
Harga kesemua produk Shaklee adalah sangan berpatutan dan mampu milik. Contohnya harga runcit untuk sebotol sustained release vita c 500mg ialah RM93. Dalam sebotol tu ada 180 biji.. RM93 / 180biji = jatuh satu biji tu hanya lebih kurang 51 sen je!! Tahan HINGGA 6 BULAN pulak tu! JIMAT kn?? *Kalau nak harga promo boleh order dengan saya ^^V.

HALAL!!
STATUS HALAL produk Shaklee Malaysia telah disahkan oleh Islamic Services of America (ISA), badan yang diiktiraf oleh JAKIM.
KHIDMAT NASIHAT & FOLLOW UP PERCUMA DARI SAYA!
Saya adalah pengedar sah shaklee dengan ID 965511. Saya akan berikat nasihat penuh sebelum dan selepas pembelian untuk semua pelanggan shaklee saya. Saya juga akan memantau perkembangan para pelanggan kerana saya mahu memastikan supplement yang diambil berkesan dan dapat membantu mereka ^^V.. KEPUASAN PELANGGAN KEUTAMAAN SAYA.

"ALAMILAH KEHEBATAN KESIHATAN DENGAN NUTRISI SHAKLEE!!"

NOR AZIAH SADRI
Shaklee Independent Distributor (senior supervisor)
ID : 965511
sms/whatsapp/call: 016-9226510
FB: nor sadri
FB PAGE: azie's health & beauty center

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center