Tuesday 25 August 2015

Atasi JERAWAT, PARUT, KULIT KUSAM, KULIT GELAP dengan 3 produk sahaja.

Assalamualaikum semua. Entry kali ini Azie ingin kongsikan TESTIMONI hebat dari pengguna yang menggunakan SET KECANTIKAN SHAKLEE iaitu ESP + SR VITA C PLUS + VITA LEA. Kepada anda yang agak keliru tentang set kecantikan Shaklee, sebenarnya produk yang terdapat dalam set kecantikan boleh berubah-ubah mengikut keadaan dan keperluan kulit pengguna.

Jadi, kali ini testimoni ini adalah dari penggunaan set kecantikan yang di dalamnya terdiri daripada ESP + SR VITA C PLUS + VITA LEA.

Set kecantikan ini sesuai untuk mereka yang mengalami masalah kulit seperti berikut:
😣JERAWAT
😣KULIT KUSAM
😣KULIT GELAP
😣KULIT BERMINYAK
😣KULIT NORMAL
😣KULIT KERING
😣MASALAH PARUT
😣KULIT KASAR
😣KULIT KEMERAHAN

Jom kita lihat testimoni pengguna set ini. Kalau nak tahu gambar yang di atas itu adalah gambar Azie sendiri yang turut menggunakan set ini. Azie dah alami perubahannya, jadi dengan senang hati ingin kongsikan pengalaman dengan pembaca semua. Gambar di bawah itu pula adalah salah seorang kenalan Azie.

Kalau dilihat pada gambar Azie (atas), sebelum pengguna set ini, Azie alami masalah kulit yang agak teruk. Serba lengkap masalahnya. Jerawat, kusam, kulit beminyak, parut dan kulit gelap. Memang tidak dapat dinafikan keyakinan diri waktu itu sangat rendah. Keluar rumah dengan rasa tak selesa lebih-lebih lagi apabila kulit jadi berminyak menjelang tengah hari.

Selepas mengamalkan set kecantikan Shaklee ini, kulit Azie semakin bertambah baik. Apa yang mengujakan,kesannya boleh dilihat seawal 2 minggu! Ada juga pelanggan Azie yang pernah alami kesan lebih awal dari itu.

Wajah selepas penggunaan set kecantikan Shaklee sangat lah berbeza. Kulit bebas jerawat, tiada lagi kulit berminyak, parut sangat-sangat pudar beransur hilang dan tona wajah lebih sekata.

Gambar kenalan Azie pula (bawah), jika dilihat masalahnya lebih kurang dengan Azie iaitu masalah KULIT GELAP & KUSAM.. kalau anda perhatikan, gambar sebelum itu agak nampak lebih berusia berbanding gambar selepas penggunaan set kecantikan shaklee.

Ini kerana, set kecantikan Shaklee membantu menggalakkan penghasilan sel kulit yang baru yang lebih sihat setiap hari secara optimum!! Dan pastinya kulit sihat menjadikan kulit kelihatan cantik.

Kepada anda semua yang selama ini mungkin lebih menumpukan kepada produk penjagaan luaran sahaja, anda seharusnya mencuba pula produk penjagaan dalaman. Supplemen Shaklee membantu pemulihan dari dalaman yang menjadikan luaran lebih menyerlah dan perubahan dilihat secara total untuk keseluruhan tubuh badan kita.

Pasti anda nak tahu manfaat ESP, SR VITA C PLUS & VITA LEA ini kan? Jom kita lihat satu persatu.

VITAMIN C
😊Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri
😊Mengurangkan jerawat
😊Mengurangkan masalah kulit berminyak
😊Mengekalkan kelembapan kulit, menghilangkan bintik2 hitam, memudarkan jeragat dan lingkaran gelap di bawah mata
😊Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu.

VITA LEA
😊Lengkap dengan semua jenis vitamin dan mineral.
😊Anti-oksida, kepejalan kulit, kulit berseri, melancar sirkulasi darah, mengurangkan kesan parut.
😊melawan kanser, merangsang formasi kolagen, meningkatkan daya tahanan penyakit, percepat sembuh luka

ESP
😊Memperbaharui sel secara optimum
😊Mencerahkan kulit
😊Membaiki struktur kulit
😊Menghilangkan parut, termasuk parut2 lama
😊Menganjalkan kulit, breast, pinggul
😊Memudarkan jeragat

Untuk HARGA PROMOSI SET KECANTIKAN, anda boleh terus hubungi Azie. Jika mahukan konsultasi produk yang terbaik mengikut masalah kulit anda pun boleh.

Your health & beauty consultant
0169226510 sms/whatsapp
0179007338 call
Instagram: @cantik_sihat_byazie
Facebook: Nor Aziah Sadri

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center