Wednesday 13 April 2016

Azie Sadri: Shaklee Selamat, Halal & Berkesan

(SHAKLEE hanyalah MAKANAN TAMBAHAN)

Pada botol2 Shaklee memang takde tertulis "Pil Putih Berseri", "Pil Kurus Ramping, "Penghilang Jerawat".. dan lain-lain nama seperti itu.

Ini kerana Shaklee hanya mengeluarkan JENIS-JENIS VITAMIN & MAKANAN TAMBAHAN yang memang diperlukan oleh tubuh manusia. Ini berdasarkan kepada keperluan kita yang tak dapat vitamin & mineral yang diperlukan hanya dari makanan kita seharian. Jadi? Kita perlukan SUPPLEMENT  atau MAKANAN TAMBAHAN😊. Vitamin & mineral ini lah yang membantu memberikan kesihatan dalaman dan kesannya boleh dilihat untuk seluruh badan.

Shaklee ada keluarkan Vitamin C, Vitamin E Complex , Vitamin B complex, VITA LEA (yang mengandungi multivitamin & multivitamin), Omega Guard (minyak ikan mengandungi EPA & DHA), Zinc Complex, Carotomax (ada Vitamin A), Collagen Powder (dari sisik ikan). Juga ada sumber PROTEIN iaitu Esp, Mealshakes, Cinch Shake.

Tumbuh-tumbuhan herba juga amat berguna untuk badan kita. Jadi, Shaklee juga keluarkan produk Alfalfa (tumbuhan bernama Alfalfa), Peppermint Ginger Plus (Pudina, Halia, Adas, Cekur manis), Herblax (9 jenis herba), Garlic Complex (bawang putih).

Semuanyaaaa adalah dari SUMBER SEMULAJADI. Natural & Safe😊.

0169226510
Trusted Shaklee Independent Distributor

No comments:

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center