Friday 29 August 2014

TESTIMONI HERBAL BLEND - Haris suka Herbal Blend!!

[ATASI RUAM DENGAN MUDAH] 

TESTIMONI HERBAL BLEND - HARIS SUKA!


Ruam pada baby memang sering berlaku. tak kiralah ruam lampin ke, ruam susu ke, ruam peluh ke. Selalunya baby memang alami masalah ni termasuklah anak Azie sendiri, Haris. Tapi anak Azie sejak dari lahir dah ada ruam. Di muka dan satu badan ada. Sedih tengok anak macam tu. Risau dia tak selesa. Azie apa lagi cari lah herbal blend ni. Dah lah herbal blend ni produk 'berhantu'. Asal restock je confirm 2, 3 jam lepas tu licin!! Nasiblah dapat beli satu dengan kawan SID ni.

Poslaju sampai je kat rumah, tak menyempat, terus sapu pada badan Haris. Excited terlebih ^^V. Amazingly, dalam beberapa hari, ruam tu semakin surut. Ibu mana tak happy bila tengok kulit anak makin elok, makin baik. Azie teruskn sapu sampai lah ruam dah hilang! Happy! Happy!

Sekarang Haris dan 3 bulan lebih dah. Masih lagi guna, tapi bukan lah setiap hari. Hanya guna kalau ada gigitan semut, nyamuk, ruam susu ke. Memang kurang dari seminggu dah surut dan tak berbekas. Kadang2 Azie guna jugak untuk tumit. Maklumla, dah bersalin ni. Kulit semua kering. InsyaAllah dengan penggunaan konsisten boleh nampak hasil yang kita nak. Memang banyaklah kegunaan herbal blend ni. Untuk RUAM, PARUT, STRETCH MARK, KULIT KERING, PARUT CHICKEN POX dan banyak lagi. Sebab tu lah herbal blend sangat 'berhantu'. Produk elok memang lah orang nak beli. Tak gitu?? ^^V

TESTIMONI HERBAL BLEND SHAKLEE ATASI RUAM


0169226510
Nor aziah sadri
ID: 965511

#shakleeeffect
#s2united
#s2uFamilies
#shakleestars
#SSpectacular

AKIBAT makan vitamin c

Pernah dengar tak tentang VITAMIN C ORGANIK DR. HOLLAND? Kalau anda masih ingat dalam  tahun 2012 adalah zaman kegemilangan vitamin c organik. Ha! Tu senyum2 tu mesti pernah makan jugaklah tu.. hehe.. Azie pun peminat setia gila2 dengan vitamin c tu. Sebab kesannya sangat SUPERB!

Ini bukan overclaim ye. Tapi kisah benar. Azie diperkenalkan bahawa itu adalah Vitamin c Dr. Holland. Tapi dah lama consume, selidik punya selidik dia punya no. pendaftaran KKM tu barulah tahu itu adalah SUSTAINED RELEASE  VITA C PLUS 500MG (SR vit c)!! Hebat kan Vit c shaklee ni? Sampai jadi fenomena!

Jom Azie kongsi KESAN dari amalan Sr Vit c shaklee ni. Azi dulu dari sekolah menengah memang dah start gila produk kecantikan. Pantang ada keluar dekat iklan mesti nak cuba. Duit belanja sekolah kumpul2 jadi modal beli produk je. Bila tak nampak kesan best je, tukar pulak yang lain.

Pernah juga cuba set kosmetik satu jenama ni. Dalam seminggu memang kulit jadi PUTIH GEBU sampai kawan jadi pelik dengan perubahan ketara. Azie mestilah bangga senyum kambing jerr... ngeeeee. Tapi bila stop sekejap, dan kemudian sambung balik, muka jadi terbakar, kulit makin menipis. Ngeri woo..sampai urat kt muka pun makin jelas nampak.. Apalagi, Azie terus stop. Azie pernah terbaca artikel, itu adalah tanda2 bahawa produk tu ada BAHAN MERBAHAYA.

Dah masuk maktab perguruan tak serik lagi tukar2 produk. Kulit tiada masalah sangat pun.  Jerawat pun tiada.. Tapi sibuk sangat nak jadi putih melepak. Sampai lah tersalah amalkan produk yang tak sesuai dengan jenis kulit Azie. Kesannya? Kulit Azie jadi sangat teruk dalam masa singkat je. JERAWAT tumbuh dengan hebatnya. PARUT penuh satu muka, kulit MUKA BERMINYAK sangat2. Kalau dulu muka tak lah gelap sangat pun, tapi lepas guna produk tu terus jadi gelap sangat dan kusam! Ha! masa tu memang dah rasa menyesal.

 Tindakan Azie,sebab nak baiki kulit yg teruk tu, sanggup beli pula produk dari Jepun yang sangat popular tu. Habis duit elaun pun tidak mengapa..huhu.. Beberapa bulan lepas tu, masih tiada apa2 perubahan. Give up tersangat2 sampai tahap cermin kecil sentiasa ada kat tangan. Selalu tengok dekat cermin dan cakap pada diri sendiri yang masalah ni sikit sahaja sebab nak sedapkan hati. T_T

Tapi segalanya berubah bila selepas tengok iklan tentang vit c shaklee ni, Azie terasa nak cuba sangat. Nak cuba pula supplement dalaman. Masa Azie cuba tu sedang cuti semester (cuti sekolah) selama 2 minggu. Azie consume Sr vit c 1 biji sahaja sehari. Dalam seminggu amalkan, Azie dapat rasa PERUBAHAN KETARA. Muka sudah TIDAK BERMINYAK, PARUT pun makin PUDAR dan JERAWAT tiada dah. Dalam hati syukur sangat, sebab dah jumpa  yang sesuai masalah Azie.

Lepas habis je cuti sekolah, Azie pulang kembali ke maktab. Kawan2 semua tegur dan tanya Azie pakai apa kat muka? Sebab berbeza sangat. Kawan2 cakap kulit makin cantik! Ni bukan puji diri ye, tapi orang lain yang bagitahu..hehe.. Wahhh, waktu tu sangat happy! Sangat tak rugi Azie consume shaklee. Dah lah harganya MURAH, KESAN HEBAT, TAHAN LAMA pulak tu.

Azie isytiharkan ini lah tindakan azie yang paling bijak selepas berpuluh2 jenama produk Azie guna.. Kepada anda semua, jika nak BETULKAN LUARAN, kita mulakan dari DALAMAN. Bila dalaman sihat, dapat vitamin yang diperlukan, InsyaAllah akan terserlah kesannya di luaran juga.

Alhamdulillah setelah bertahun-tahun, setelah ribuan ringgit dibelanjakan untuk kesan yang tak seberapa malah ada yang memeritkan, baru lah jumpa dengan Shaklee. Kalau dari sekolah menengah dulu dah kenal Shaklee, dah tentu2 jimat duit ribu riban tu...hehe.. Shaklee memang the best!!

Sekarang, azie dah tiada masalah KULIT BERM



Cantik dengan shaklee
Nor aziah sadri
0169226510
ID : 965511

#pengedarshakleepahang
#shakleeeffect
#s2united
#s2uFamilies


Monday 25 August 2014

GLA COMPLEX


Jom tengok Info-info penting berkenaan HOT PRODUK ini.

Apa itu GLA??

GLA ialah singkatan kepada Gamma Linolenic Acid. GLA inilah yang mempunyai pelbagai manfaat untuk kesihatan tubuh badan kita.

Kebanyakan GLA lain yang ada di pasaran sekarang dihasilkan dari EVENING PRIMROSE OIL yang diambil dari bunga Evening Primrose. TETAPI, GLA shaklee diekstrak dari minyak BUNGA BORAGE yang mengandungi 2 KALI GANDA LEBIH GLA berbanding yang ada di dalam EPO.Minyak borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 KALI LEBIH BERKESAN berbanding Epo. Shaklee mengestrak GLA dari bunga borage yang ditanam secara ORGANIK.

Inilah BUNGA BORAGE.

Setiap kapsul mengandungi lebih 300mg GLA yang mana ia adalah sumber terbaik omega-6. Ia digabungkan dengan minyak bunga matahari dan Vit e untuk lebih keberkesanan. Keberkesanan dan kesegarannya dipelihara oleh Shakleeguard iaitu ANTIOKSIDAN SEMULAJADI yang dipatenkan. Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal. Ia mampu menyerap dan mengadun ke dalam tisu dan sel badan kita.


GLA COMPLEX shaklee& kesannya kepada azie sendiri.

Azi akui memang GLA SHAKLEE sangat the best!!.. ha! mesti anda cakap, 'eleh, jual shaklee mestilah cakap the best je'. Tapi cakap2 azi ni dari pengalaman tau. ... sebab sebelum kenal shaklee azi memang kaki produk. Ape2 je produk azi rasa best, azi akan cuba. Sejujurnya azi sendiri pernah amalkan EPO. Berkotak2 jugaklah. Tapi kesan NOTHING! Mungkin tak serasi dengan azi. Bila dah kenal dengan shaklee, azi amalkan GLA setiap hari. HASILNYA??

- PERIOD TERATUR
- KULIT lebih glowing
- SENGGUGUT tiada lagi!!
Alhamdulillah.. Rasa rugi tak bertemu dengan GLA shaklee awal2 dulu.

MANFAAT & FUNGSI GLA COMPLEX shaklee


  • bantu rawat ULSER, mengeluarkan VIRUS, legakan KELESUAN, bersihkan KAHAK, atasi  KEBAS URAT SARAF dan tingkatkan STAMINA.
  • bantu STABILKAN HORMON
  • bantu penghasilan CECAIR SERVIKS yang SUBUR untuk wanita mudah hamil.
  • Tingkatkan KESUBURAN
  • Mengecilkan CYST, FIBROID 
  • atasi PCOS
  • Kawal selia HORMONE lelaki & wanita. 
  • bantu atasi PMS.
  • Lambatkan MENOPAUSE. Ia bantu memperbaiki keadaan menopause iaitu seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan MELAMBATKAN PENUAAN, MERAPATKAN rahim wanita (PERAPAT).
  • Atasi masalah FUNGSI PROSTAT lelaki dan masalah KERAP KENCING.
  • Menentang KANSER. GLA ialah ANTI-OKSIDAN yang meningkatkan sistem IMUN, mengahalang pertumbuhan SEL TUMOR & KANSER.
  • Memperbaiki INFLAMASI KULIT. Mengurangkan EKZEMA, ALERGI, KEGATALAN, KULIT KERING, bintik PENUAAN, TINEA, KURAP. 
  • Mengurangkan SAKIT BENGKAK terjadi dari rheumatisme, artritis.
  • MELANGSINGKAN & HALANG pertambahan BERAT BADAN. 
  • Menghalang TEKANAN DARAH TINGGI. Juga bantu halang PEMBEKUAN DARAH, rangsang PEREDARAN DARAH. 
  • Elak masalah JANTUNG.
  • baiki TEKSTUR RAMBUT yang GUGUR, KERING & ROSAK.
FUNGSI dan MANFAAT GLA COMPLEX SHAKLEE

GLA COMPLEX shaklee BUKAN UNTUK WANITA sahaja! LELAKI pun BOLEH!

Ramai orang salah anggap bahawa GLA hanya untuk wanita. SALAH tu!. Sebenarnya GLA tidak boleh dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia hanya boleh diperolehi dari makanan. Ia sangat penting untuk kanak2, remaja, dewasa dan juga yang menopause (wanita) serta andropause (lelaki).

Banyak betul manfaat Gla Complex ni. Sebotol yang sangat berbaloi dgn harga mampu milik!!
 Contact azi utk dptkan HARGA TERENDAH!

0169226510 .sms/whatsapp
Senior Supervisor Shaklee





KESAN SERTA MERTA!! Enfuselle Hydrating Cleansing Lotion memang best!!!

Hari ni nak share pengalaman sendiri menggunakan pencuci enfuselle. Azi pilih Hydrating Cleansing Lotion sebab azi ada kulit yang kering. 

Sebenarnya sebelum bersalin pada bulan Mei 2014 yang lalu, kulit Azie normal je. Tak berminyak & tidak kering sangat. Tapi selepas bersalin, Azie nampak perubahan yang ketara sangat. Kulit jadi makin kering. TERSANGAT kering sampai dekat muka ni jadi macam kasar, mengelupas dan kusam. 

Yang tak bestnya bila Azie pakai bedak  mesti jadi tak rata. Tu yg memang nak cari pencuci muka yang sesuai. Sejak mengandung dah tak pakai pencuci muka sebab ada perangai yang sangat malas jaga diri...wuuu pembawakan budak kot. Memang serabai lah.hihi

So, lepas dapat je barang dari shaklee, memang tak sabar nak pakai. Excited terlebih tau!! Haha. Nasiblah shaklee ni best sebab order dalam 1 hari dah dapat barang! Superb laju!

Ok.. Kembali kepada kisah enfuselle ni. Apply je dekat muka mmg rasa lembut sangat. Tekstur dia TIDAK BERMINYAK. Macam krim je. Walau tak de banyak buih tapi sangat memberikan kesan SERTA MERTA!! Iaitu kulit LEBIH LEMBUT, SEGAR & BERSIH! suka sangat tau!

 Guna sikit je. Konfem TAHAN LAMA!! Yeay!! Azi memang suka jimat-jimat ni. Dengan shaklee, semua produk mampu milik, tahan lama & berkesan!!

ENFUSELLE HYDRATING CLEANSING LOTION berkesan!


Sesiapa yang nak cuba dan dapatkan HARGA ISTIMEWA??
boleh sms/whatsapp/call 0169226510 (azie)
Conaultation & FOLLOW UP! 

About Me

My photo
Saya adalah PENGEDAR SAH SHAKLEE dengan ID 965511. Menawarkan HARGA TERENDAH + banyak EXTRA + FREE FOLLOW UP + FREE CONSULTATION 0169226510..sms..whatsapp FB : nor sadri FB PAGE: azie's health & beauty center